Welcome To My Blog...Thanks for viewing...i apprec
animated119

Saturday 9 April 2011

08-04-2011

08-04-2011..
ade 2 benda menarik yang berlaku dalam hidup aku..hihihi
yang pertama..
my hubby punya besday..
malam 08.04 tu ade surprise kecik2 utk abang..
bg kek n hadiah skit..
haafiza n ibu je yang ade time tu..
haaziya sronok dibuai mimpi..
xmau kacau tdo dia..karang aku akan berjaga bersama dia plk..
ni kek kecik2 yang aku tempah khas utk besday abang..memang sedap..

Tiramisu cake utk abang sayang..


benda menarik yang kedua ialah..
kali pertama aku masuk panggung..holaaaaa..
berdebar sebelum masuk..
memang seumur hidup xpenah jejak kaki dalam panggung..
pada tarikh lahir abang tahun 2011..br masuk..
masuk tgk cite RIO..best gak..
memang lawak..

aku bukan masuk nge husband je..
malah nge anak2 dan geng alien abang bersama kuarga mereka..
memang sempoi laa...
haaziya duk dalam tu pun dop meragam..
bagus tul anak ibu..
bunyi bising pun tidak sediki tpun mengganggu tdo dia..
alhamdulillah...
 aku kongsikan sedikit sedutan dr filem RIO tu utk tatapan anda ek..
jangan lupa menonton cite yang best ni...
ok ah..itu saje celoteh saye kali ni..
see u soon...chau..

2 comments:

  1. fuhhh...kek sedap doh...
    xkiro eyh..bufday kawe, kawe nok jugok..
    supo sebutir gitu jugok...
    hahaha...:P :)

    ReplyDelete
  2. dopleh laa sbijik mcm tu..itu design yang saye bli utk suami saye...

    ReplyDelete