Welcome To My Blog...Thanks for viewing...i apprec
animated119

Monday 11 July 2011

Gambar Haaziya yang ku rase cun melecun..

Assalamualaikum kawan2...
Lame xtulis blog ni..
Sebenarnya sbb xde ape yang special ek pung..
Lg pun bukan pandai mana pung..
Sesaje mengeksenkan diri macam pandai sangat..hihihihi

Kali ni nk tunjukin gambar anak saya RUSDINA HAAZIYA..
Gambar dia memakai tudung..
Yang kurasekan menarik untuk ku kongsikan bersama..
Selamat menjamu mata ek..hihihi




  
Itu saje la nk kongsikan bersama...
Daaaaaaaa....

4 comments:

  1. eja nama anak pon salah...

    dan ak bgtau kawan2 aku itu anak buah aku, dia cakap tipu...DP fb aku tu dia ingt aku copy kat mana2..cehh...:P

    ReplyDelete
  2. dop prasan plop ejaan saloh..sapo kwn2 mung tu?? mu tunjuk la gambar dia..gambar dia ke banyok nge mu tu..

    ReplyDelete
  3. k.rynn...dah leh jadi model da tuee...nnt suh duan amik gamba jadi model..heee.

    ReplyDelete
  4. hihihi..kecik lagi laaa...

    ReplyDelete